قیمت گیربکس صنعتی در اصفهان

زمانی که حرف از خرید هر محصولی از جمله محصولات گران صنعتی می‌­شود، قیمت مهم‌ترین مؤلفه‌ای است که انتخاب متقاضیان را محدود می‌نماید. اصفهان که یکی از قطب­‌های صنعتی و اصلی کشور به حساب می‌آید، انواع گیربکس‌ها را در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهد. حال این موضوع مطرح می‌شود که این قطب صنعتی تا چه حد می‌تواند توقعات مشتریان را به لحاظ توازن میان کیفیت و قیمت برآورده کند. از همین رو در این محتوا به بررسی قیمت گیربکس صنعتی در اصفهان و مؤلفه‌های تأثیر گذار بر آن می‌پردازیم. شرکت فنی و مهندسی طراح دنده اسپادان یک طراح و سازنده‌ی انواع گیربکس‌های صنعتی در اصفهان است که همواره در خدماتی که ارائه می‌دهد رفاه حال مشتریان را در نظر می‌گیرد.

قیمت گیربکس صنعتی شرکت طراح دنده اسپادان

محصولاتی که در این شرکت تولید می‌شوند نسبت به سایر محصولات ایرانی از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشند و نسبت به تولیدات وارداتی و خارجی نیز قیمت بسیار مناسب‌تری دارند. ضمن این که ارتباط مشتریان با طراحان این امکان را به وجود می‌آورد تا افراد سفارش خود را متناسب با شرایط کاری و محیطی خاصی ثبت نمایند. البته صرفا نباید به هزینه‌های تولید و طراحی اهمیت داد. گیربکس‌ها پس از مدتی نیاز به دوره‌های تعمیر و سرویس خواهند داشت. با ارجاع گیربکس‌ها به شرکت سازنده آن‌ها به شدت می‌توان در هزینه‌های نگهداری صرفه جویی کرد. البته فراموش نکنید که گیربکس‌ها نیز مانند هر ماشین دیگری به نگهداری مستمر و اصولی نیاز دارند.

عوامل موثر بر قیمت گیربکس صنعتی اصفهان

عوامل موثر بر قیمت گیربکس صنعتی

فرقی نمی‌کند که به لحاظ مالی در مضیقه هستید و یا این که دستتان کاملا باز است. هنگام خرید، بررسی و مقایسه‌ی قیمت‌ها مهم‌ترین نکته می‌باشد. به ویژه هنگام خرید و یا سفارش تجهیزاتی که گران هستند. به نظر شما صرفا خرج کردن مقدار زیادی پول می‌تواند ضامن کیفیت محصولات باشد؟ بدیهی است که پاسخ خیر خواهد بود. نکته­‌ی مهم این است که مؤلفه‌های قیمت و کیفیت در یک موازنه­ قرار داشته باشند. در ادامه به بررسی مؤلفه‌هایی می‌پردازیم که در قیمت تمام شده‌ی یک گیربکس صنعتی تأثیر زیادی دارند.

طراحی انواع گیربکس

اولین مؤلفه‌ای که می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت گیربکس صنعتی و یا هر شهر دیگری داشته باشد نوع گیربکس می­‌باشد. بعضی از نمونه‌ها به سبب پیچیدگی‌ها و قطعاتی که دارند طراحی و ساخت آن‌ها به مراتب گران‌تر خواهد بود. گیربکس حلزونی یا کتابی یکی از پرکاربردترین و ارزان‌ترین گیربکس‌ها محسوب می‌شود.

تخصص و مهارت شرکت تولید کننده

پروسه‌ی طراحی و ساخت هر وسیله‌ای از جمله گیربکس‌ها، می‌تواند حاکی از طول عمر آن وسیله باشد. اسپادان در کار خود از روش‌های دانش محور و تکنسین‌های با تجربه استفاده می‌کند تا بهترین و مدرن‌ترین گیربکس‌های صنعتی را در اختیار کارفرمایان قرار دهد. استفاده از نرم افزارهای مختلف، انجام تست‌های متعدد و انجام محاسبات دقیق همگی از جمله مواردی هستند که می‌توانند سبب تمایز شرکت‌های تولید کننده از یکدیگر شوند.

متریال‌های مورد استفاده در ساخت قطعات و بدنه

متریال‌های مورد استفاده در قطعات را باید متناسب با نوع و کار آن‌ها مشخص کرد. اما به طور کلی در دنیای امروز هر ماده با توجه به میزان خلوص و روش تولیدی که دارد رتبه بندی می‌شود. گیربکس‌ها باید بار زیادی را تحمل کنند بنابراین لازم است که حتما از متریال‌های با کیفیت ساخته شوند. در نتیجه نرخ اصطکاک و فرسایش آن‌ها کم خواهد بود و در نهایت طول عمر بیشتری خواهند داشت.

طراحی موتور گیربکس

موتورها بخش مهم گیربکس‌های صنعتی هستند. طراحی موتورها نیز نیاز به رعایت نکات خاصی دارد تا در نهایت گیربکس بتواند به خوبی در راستای اهدافی که برای آن تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهد.

قدرت گیربکس

قدرت  یکی دیگر از مؤلفه‌هایی است که بر قیمت گیربکس صنعتی تأثیر می­‌گذارد. هر چه قدرت یک گیربکس بیشتر شود احتمالا قیمت آن هم بالاتر می‌رود. قدرت بالای گیربکس‌ها به عوامل متعددی از جمله تعداد چرخ‌دنده‌ها بستگی دارد. زیاد شدن تعداد چرخ­دنده‌ها هم به لحاظ طراحی و هم متریال‌های مورد استفاده منجر به افزایش هزینه‌ها خواهد شد.

نوسانات ارزی

خیلی از مواد و تجهیزاتی که برای تولید گیربکس­‌ها نیاز هستند از خارج وارد ایران می­‌شوند. بنابراین نوسانات ارزی نیز می‌تواند بر قیمت گیربکس‌ها تأثیر داشته باشد. تولید کنندگان همواره باید قیمت‌ها را به روز نگه دارند. به هنگام سفارش ساخت گیربکس، اخذ قرارداد و رسیدن به یک توافق واحد بسیار مهم خواهد بود. بسیاری از مسائل مالی در این قراردادها تعیین تکلیف می‌گردند.

رقابتی بودن قیمت گیربکس صنعتی 

با توجه به تعدد برندها این مزیت به وجود آمده که سازندگان نمی‌توانند قیمت نهایی گیربکس‌ها را غیر معقول انتخاب کنند. اگر به دنبال بهترین قیمت‌ها می‌گردید اما امکان دسترسی به تمامی تولید کنندگان را ندارید تنها کافی است که به شکل اینترنتی به سایت شرکت‌های تولید کننده سر بزنید و ضمن مشاهده خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان آن‌ها ارتباط بگیرید. شرکت فنی و مهندسی طراح دنده اسپادان نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید با اخذ مشاوره با کارشناسان و پشتیبانان مجموعه سوالات فنی خود را بپرسید و در نهایت از قیمت محصولات نیز مطلع شوید.

خرید از نمایندگی‌ها

برای این که هیچ تردیدی در قیمت و کیفیت محصولات وجود نداشته باشد بهتر است که مستقیما به نمایندگی‌ها و تولیدی‌ها مراجعه نمایید. وجود واسطه‌ها به شکل غیر ضروری بر قیمت تجهیزات اضافه خواهد کرد. حتی اگر اصفهان نیستید می‌توانید از طریق سایر روش‌های ارتباطی توقعات خود را به طراحان شرکت گوشزد کنید و روند تولید را پیگیری نمایید.

کاهش هزینه‌ها با قطعات استوک

استفاده از قطعات استوک می‌تواند هزینه‌های ساخت و تعمیرات گیربکس‌های صنعتی را کاهش دهد. اما توجه داشته باشید که به کار بردن این قبیل تجهیزات ریسک بسیار بالایی دارد. قطعات دست دوم و یا ترمیمی حتی اگر ظاهرا سالم به نظر برسند اما طول عمرشان کمتر از قطعات نو و تازه ساخته شده خواهد بود. استفاده از سایر ملاحظات برای کاهش قیمت‌ها شاید هوشمندانه‌تر به نظر برسد. هر چند که به هنگام انتخاب قطعات استوک باید به برند و تولید کنندگان آن‌ها توجه کافی داشته باشید.